כללי

צל הברון מתחייבת לספק ללקוחותיה מוצרים תקינים וחדשים באיכות גבוהה ובהתאם להזמנתם.

כל המוצרים ותמונותיהם באתר הינם בלעדיים ואין זכות לשימוש לכל גורם שאינו מטעם צל הברון וללא אישור מטעם צל הברון .

תמונות המוצרים מוצגות בצבעים שונים בכל הקטגוריות שבאתר והן להמחשה בלבד. תיתכן סטייה של עד כ-5% בגודלי המוצרים.

לעיתים חלק מהמוצרים לא יהיו במלאי ולכן לא יהיו זמינים לרכישה.

לאחר ביצוע ההזמנה תשלח אליך הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך, אישור זה אינו מחייב את החברה לספק את המוצרים שהזמנת והוא אך ורק מעיד על קליטת ההזמנה במערכת.

העסקה תיכנס לפועל רק לאחר קבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי, ועם קבלתו נפעל לספק לך את המוצרים, בכפוף להימצאותם במלאי ובהתאם למדיניות אספקת המוצרים של צל הברון.

למען הסר ספק יובהר כי בכל מקרה בו יחול שיבוש או טעות בביצוע ההזמנה ובכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה ולא תבצע חיוב בגין ההזמנה שבוטלה.

מסירת פרטי זיהוי שגויים בעת ביצוע ההזמנה עלולה לפגוע בתהליך ההזמנה.

יש להקפיד למלא פרטים אישיים מדויקים ועדכניים: במקרה והמוצרים יחזרו אלינו בגלל פרטים שגויים שמסרת, ניאלץ לחייב אותך בגין דמי משלוח וטיפול.

הצהרה על פרטים אישיים כוזבים אסורה לחלוטין ומהווה עבירה פלילית.

 

מחירון משלוחים מפורט (כולל הובלה) לפי מוצר:

משלוח למוצר מהאתר הנכנס בתוך רכב פרטי בלבד(גודל, משקל וכמות), יהיה בעלות: 35 ₪ כולל מע"מ.

משלוח למוצר מהאתר המצריך הובלה ברכב מסחרי (גודל, משקל וכמות), יהיה בעלות: 150 ₪ כולל מע"מ.

בהיעדר גישה נוחה או מעלית, המובילים יעלו את המוצרים בתוספת 60 ש"ח לכל קומה, החל מקומה 2 למוצרים כבדים (החל מ25 ק"ג במשקל כולל).

אספקה רחוקה (צפונית לנהריה או דרומית לרחובות/מודיעין): כרוך בעלות נוספת על פי מחירון חברת המשלוחים.

לתשומת לבכם: הובלה במנוף תתקיים לפי שיקול דעתו הבלעדי של המוביל מטעם "צל הברון", ותחוייב בתוספת תשלום של 350-450 ש"ח בהתאם לקומה.

תשלום 

המחירים המוצגים באתר כוללים מע”מ.

מחירו הסופי של כל מוצר כולל משלוח מופיע בסמוך לפרטים שלו באתר בזמן החישוב של סל הקניות, ולפני התשלום. חיוב בגין הזמנת המוצרים יתבצע באמצעות כרטיסי האשראי שברשותך.

מחירי המוצרים אינם מגלמים בתוכם את דמי המשלוח והטיפול בכפוף לתקנות המשלוחים של העסק, אלא אם צוין אחרת.

את התשלום עבור המוצרים שהזמנת ניתן לבצע באמצעות כרטיס אשראי בתוקף מאחת מחברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין.

ניתן לשלם באופן מאובטח באתר, או דרך יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צל הברון בטלפון 054-6396684.

אספקת משלוחים והחזרת מוצרים

צל הברון תספק מוצרים אשר הזמנתם שולמה ואושרה באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית/הובלה מטעמה של צל הברון.

למען הסר ספק מובהר בזאת כי צל הברון אינה אחראית על נזקים או שיבושים בכל תהליך ההובלה מלבד מצב בו המוצר נפגע. במקרה זה בלבד תישא צל הברון באחריות ותשלח מוצר חדש, או לחלופין תתקן את המוצר לפי שיקול דעתה הבלעדי של צל הברון.

במקרים בהם אין גישה נוחה או מעלית, המובילים יעלו את המוצרים בהתאם למחירון: בתוספת 60 ש"ח לכל קומה, החל מקומה 2 למוצרים כבדים (החל מ25 ק"ג במשקל כולל) מחיר ההובלה המצוין מתייחס להובלה (מנהריה ועד לרחובות / מודיעין), עד קומה 3, זמן אספקה עד 14 ימי עסקים מיום אישור הקניה.

משלוח צפונית לחיפה ודרומית לרחובות / מודיעין יחוייב בתוספת תשלום על פי מחירון חברת המשלוחים ויסופק תוך 21 ימי עסקים לכל היותר.

אספקה מעל קומה 2 (ללא מעלית) או במקרה בו המוצר אינו נכנס למעלית תחויב בתוספת תשלום של ₪60 לכל קומה נוספת למוצרים כבדים (החל מ25 ק"ג במשקל כולל).

בכל מקרה של צורך בשירותי מנוף, ולפי שיקול דעתו הבלעדי של המוביל והחלטתו, העלויות הנוספות הכרוכות בהובלה יחלו על הלקוח, בשווי 350-450 ש"ח בהתאם לקומה. התשלום יעשה באמצעות גבייה טלפונית בכרטיס אשראי בלבד מול נציגי השירות של צל הברון.

על הלקוח לבדוק היטב מראש האם המוצרים נכנסים לדירה, לבניין, למעלית או לביתו וכן לוודא שמידות המוצר המבוקש מתאימות לצרכיו.

 

מוצרים המיוצרים בהתאמה אישית לא ניתנים להחלפה/החזרה.

לידיעתכם: במידה והמוצר לא יכנס לבית או לחדר המיועד, עלות החזרת המוצרים לחברה תהיה באחריות ובתשלום הלקוח בלבד.
גם במקרה של החלפת מידת המוצר יישא הלקוח בהפרש המחיר ובהפסד הכספי שנגרם לחברה כתוצאה מההובלה.

במידה והלקוח אינו נוכח בביתו בשעות שנקבעו לו ובתאום שנעשה עמו מראש מכל סיבה שהיא, יחויב הלקוח בהובלה נוספת.

זמן האספקה יחל מהיום בו אושרה ההזמנה, לאחר ביצוע התשלום ובכפוף לאישור מצל הברון.

צל הברון אינה אחראית לעיכוב בביצוע ההזמנה בשל סיבות שאינן בשליטתה, כגון שביתה, מלחמה וכוח עליון – במקרים חריגים יוארך זמן האספקה בהתאם.

הלקוח יכול לאסוף את המוצר בעצמו מחנות צל הברון בתיאום מראש עם שירות הלקוחות, אך החברה לא תהיה אחראית על כל נזק שנגרם למוצר או לאמצעי ההובלה של הלקוח.

צל הברון לא תהיה אחראית במקרה שנגרם נזק לריהוט בבית הלקוח כתוצאה מאספקת מוצריה.

הרכישות באתר מיועדות לבני 18 ומעלה, ובאמצעות כרטיס אשראי בתוקף בהתאם לפרטי העסקה ואופי הטובין הנרכשים.

החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש לרעה במידע ללא הסכמה מהמשתמש למעט על פי דין [כדרישת רשויות החוק ואו המדינה]. להבהרה – מידע לגבי משתמש יכול לכלול בין היתר, את כל הפרטים שמסר, ישירות או בעקיפין, לאתר במועד הרישום או לאחריו לרבות פרטים הקשורים ונובעים מפעילותו באתר ומידע שנאסף אודות המשתמש ופעולותיו במהלך גלישה וביצוע פעולות באתר ולגבי שמירת מידע והעברתו – למשתמש ידוע והוא מאשר כי כל מידע לגביו יישמר במאגר המידע של אתר החברה כדין. ומבלי לגרוע מכלליות האמור, בזמן הרישום לאתר, הגולש מאשר לחברה לאגור ידע כאמור ולהעביר ככל שיידרש, מידע כאמור לצדדים קשורים לרבות חברות בנות וא/ו אחיות ו/או חברת האם הקשורות עם האתר ו/או כל חברה הקשורה עם האתר

במועד מסירת פרטי המשתמש, לרבות הרשמה לאתר ו/או מסירת כתובת דוא”ל ו/או בביצוע הזמנה, הגולש מסכים ומאשר לחברה ו/או לחברות קשורות לשלוח אליו על פי שיקול דעתה הודעות מכל סוג בקשר לפעילות האתר ו/או לפעילות אתרים אחרים.

בקשת הסרה לפי חוק הגנת הפרטיות: הגולש רשאי לבקש את מחיקתו ממאגר המידע של האתר. במקרה זה ימחקו כל הרישומים הנוגעים לגולש למעט בקשת המחיקה עצמה ונתונים לגבי פעולות אשר בוצעו על ידי הגולש באתר.

המשתמש מאשר בזה להנהלת האתר להעביר את פרטיו לחברות קשורות כהגדרתם לעיל, בין היתר גם לצורכי אספקת שירותים ומוצרי, וכן לחברת שליחויות ולספקי המוצרים ככל שמדובר בחברת הובלות חיצונית ולספקי שירותים דומים באותו עניין, לרבות לצורך אספקת המוצר או השירות שהוזמנו באתר וכמובן לרבות הצעת מוצרים ושירותים קשורים הכוללים שירותי פרסום ושיווק. כן ידוע לגולש כי הנהלת האתר תהיה רשאית להשתמש בפרטים של הגולש לצורך ניתוח מידע ומסירתו לחברות קשורות ואו חברות פרסום ושיווק שנותנות שירותים לאתר ולכל גורם אחר לצורך ניתוח כמות מבקרים באתר וכל הקשור לביצוע ייעול קידום אתר החברה ודף הפיייסבוק העסקי לרבות פילוחים שונים הקשורים עם הרגלי הגלישה באתר והרכישה בו והחברה תשמור על אנונימיות הנתונים ללא כל התייחסות אישית לגולש כזה או אחר והכול לצורך שימוש והעברת המידע האנונימי בלי מגבלה לחברה. כן מאשר הגולש כי הנהלת החברה תהא רשאית לבצע שימוש ב”עוגיות” שהם  קבצים המאוחסנים על הכונן הקשיח של מחשב הגולש ובין היתר לצורך אספקת שירות מהיר ולצורך יעילות בכניסות חוזרות לאתר. כמובן שניתן למנוע באמצעות הדפדפן במחשב המשתמש. הנהלת האתר רשאית לאסוף נתונים המבוססים על מיקום גולש והגולש מאשר להנהלת האתר לאסוף את נתוני המיקום וכן לעשות שימוש בנתוני המיקום בהתאם להוראות התקנון ומדיניות הפרטיות הכולל העברתו לחברות קשורות

צל הברון לא תישא בכל נזק תוצאתי, עקיף, מיוחד או ספציפי מכל סיבה שהיא כתוצאה משימוש הגולש באתר.

ביטול עסקה

בעת ביטול עסקה יקוזז שווי המתנות שניתנו ללקוח בעת הרכישה בהתאם למחיר מחירון לצרכן.

ניתן לבטל עסקה בגין מוצר אשר נרכש באתר החברה באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות של צל הברון, עד 14 ימים מיום הרכישה ובכפוף לתנאים השונים בהתאם למוצר, כפוף לתקנות הגנת הצרכן. מובהר כי על הטובין לחזור למחסני החברה מבלי שבוצע בהם שימוש ובלא פגם. החברה תשיב בתוך 14 ימים מיום קבלת הודעת הביטול את החלק היחסי ממחיר העסקה ששולם על ידי הלקוח ותפעל לביטול חיוב העסקה.

ביטול העסקה יעשה באמצעות יצירת קשר עם שירות לקוחות החברה, בטלפון 054-6396684.

במקרה של ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי הלקוח יחוייב בעמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של כ-2% מסכום העסקה, שיתווספו לדמי הביטול.

לא יוחלפו ו/או יבוטלו עסקאות בגין מוצרים שימסרו לא שלמים ותקינים או שאינם באריזה מקורית ו/או שנעשה בהם שימוש ו/או כאלה שהורכבו והכול בהתאם לדין ולתקנות, מלבד מוצרים עם ימי התנסות ואפשרות החזרה.

צל הברון תדאג לאספקת המוצרים הנרכשים באתר לכתובת בישראל בלבד ו\או לנקודת איסוף מוסכמת מראש עם הרוכש, כפי שנמסרה במועד ביצוע ההזמנה. משלוחים לאזורים מוגבלים בפן הבטחוני או אזורים שחברות ההובלות והשליחויות לא מספקים אליהם יסופקו באמצעות תיאום עם הרוכש למיקום מוסכם.

•בכל עניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות של צל הברון בדוא”ל [email protected], או בטלפון 054-6396684.

מערכות האתר מהוות ראיה מוחלטת לנכונות האמור בהם.

 

1. כללי

• האתר הינו אתר של צל הברון- פתרונות הצללה וקירוי (להלן: “צל הברון” ו/או “העסק/חברה".)

השימוש באתר הינו בכפוף לאמור בתנאי השימוש כמפורט להלן.

כל המשתמש באתר (להלן: “המשתמש” ו/או “הלקוח“), בעצם השימוש בו, מצהיר בזאת, כי הוא מכיר את תנאי האתר והשימוש באתר הינו בהתאם לתנאי השימוש המפורטים להלן .

• מטעמי נוחות מנוסחים תנאי השימוש בלשון זכר, אולם הם מופנים לגברים ונשים כאחד.

ללא כפל מבצעים והנחות, לרבות קופונים, הנחות מועדונים והטבות אחרות.

2. האתר

האתר הינו אתר המיועד לספק ללקוחות/לקוחות פוטנציאליים של צל הברון מידע על פעילותה של צל הברון ועל מגוון מוצריה.

ייתכן שהאתר יכלול מוצרים אשר אינם נמצאים במלאי ו/או לא יכלול מוצרים חדשים הקיימים אצל צל הברון.

צל הברון לא מתחייבת לעדכן את האתר באופן שוטף ו/או להפעילו באופן שוטף והיא תהיה רשאית להחליט על הפסקה זמנית או קבועה של פעילות האתר.

• צל הברון תהיה רשאית לעדכן ולשנות את התוכן והמידע המופיעים באתר ללא התראה מראש ועל פי שיקול דעתה הבלעדי.

• צל הברון תהיה רשאית לעדכן מעת לעת את תנאי השימוש באתר, ללא הודעה מוקדמת. תנאי השימוש החדשים ייכנסו לתוקף לאחר פרסומם באתר.

3. הזכות להשתמש באתר ורישום לאתר

• משתמש המבקש לעשות שימוש באתר, מצהיר זאת, כי:

• הוא כשיר לביצוע הפעולות המשפטיות אותן הוא מבקש לבצע באתר, לרבות הזמנת מוצרים באמצעות האתר.

• הוא מעל גיל 18, בעל תעודת זהות ישראלית, או שהוא מייצג תאגיד ישראלי הרשום ופועל כדין.

• הוא בעל הזכות וההרשאה להשתמש בכרטיס האשראי עימו הוא מבצע את ההזמנה באתר.

• הוא בעל תיבת דוא”ל ובעל כתובת מגורים בישראל.

• צל הברון תהיה רשאית למנוע ממשתמש לעשות שימוש באתר ולחסום אותו, בכל אחד מהמקרים הבאים:

• המשתמש עשה פעולה בלתי חוקית או הפר הוראת דין במהלך השימוש באתר.

• המשתמש השתמש באתר לביצוע עבירה פלילית.

• המשתמש הפר תנאי מתנאי השימוש באתר.

• המשתמש נהג באופן אשר עשוי לפגוע באתר, בצל הברון או באחד ממשתמשי האתר.

• המשתמש מספר פרטים כוזבים באופן מלא או חלקי, בטופס באתר או לאחד מנציגי צל הברון.

• חברת כרטיסי האשראי הודיעה על שימוש בלתי מורשה/חשוד בכרטיס האשראי, בו עשה המשתמש שימוש.

• על מנת לבצע הזמנות באתר על המשתמש לבצע רישום לאתר.

• בעת הרישום על המשתמש להקיש כתובת דוא”ל תקינה, מספר טלפון נייד וכתובת מגורים.

• בעת הרישום יסמן המשתמש האם הוא מסכים לקבלת תוכן שיווקי מאת צל הברון. הגולש יוכל לבקש הסרתו מרשימת התפוצה בכל עת.

.4  איסוף פרטים אישיים

במהלך הגלישה באתר, ייתכן שייאסף ויאוחסן על ידי החברה מידע אישי ובכלל זה:

•כתובת IP

• מידע הקשור לשימוש שלכם באתר ובכלל זה: עמודי האתר אשר נצפו על ידכם, סדר הגלישה שלכם באתר, זמני שהייה באתר ובעמודים שבו, המקור ממנו הגעתם לאתר וכיוצ”ב.

• כתובת דוא”ל, שם, טלפון אשר הוזנו על ידכם באתר.

• מידע ונתונים בדבר מוצרים בהם התעניינתם באתר וכן נתונים על רכישות אשר בוצעו באתר על ידכם.


. 5 שימוש בפרטים האישיים שנאספו

השימוש בפרטים האישיים שנאספו על ידנו יעשה לצורך המטרות הבאות:

• שיפור וטיוב אתר האינטרנט וחוויית המשתמש בגלישה באתר.

• שיפור וטיוב דרכי השיווק של מוצרי החברה.

• אספקת מוצרים שנרכשו על ידכם ויצירת קשר עימכם בכל הקשור למוצרים שנרכשו על ידכם.

• משלוח הודעות שיווקיות אשר אושרו על ידכם.

• ייתכן, כי הפרטים האישיים יימסרו לעובדים שלנו ו/או לקבלני משנה מטעמנו לצורך שימוש בהם לצרכים המפורטים לעיל. כמו כן, הפרטים האישיים שלכם יימסרו ככל שנדרש לכך על פי דין.

• שימוש בפרטים האישיים יכול וייעשה גם במסגרת הליכים משפטיים, אישור בדבר הזמנת מוצרים/אספקתם וכיוצ”ב.

6.  עוגיות (cookies)

• עוגיות הן מחרוזת של אותיות ומספרים אשר השימוש בהן מאפשר לאגור אודות המשתמשים מידע רלוונטי במהלך הביקור באתר.

• לקריאה נוספת אודות “עוגיות” היכנסו לקישור: https://did.li/Tqfaa

• האתר שלנו משתמש בעוגיות לצורך שימוש בשירותי google analytics ו- google ads (מעקב אחרי אופן השיטוט באתר, שימוש בעגלת קניות, ניהול האתר ומניעת הונאות, אבטחה, שיפור חוויית המשתמש, שימוש בפרסומות ממוקדות לקוח, remarketing וכיוצ”ב.

7. מידע, המלצות ותמונות

• כל המידע המצוי באתר, לרבות סקירות מקצועיות, המלצות וכיוצ”ב, הינן על פי דעתה של צל הברון בלבד ואין באמור באתר משום חוות דעת מקצועית ו/או התחייבות של צל הברון מכל מין וסוג שהוא.

• ידוע למשתמש, כי התחושה כתוצאה מהשימוש במוצרי צל הברון הינה אינדבדואלית ומשתנה מאדם לאדם צל הברון ממליצה להגיע ולחוש את המוצרים באופן אישי.

• כל משתמש העושה שימוש כלשהו במידע ו/או מקבל החלטות על בסיס המידע, עושה זאת על אחריותו בלבד והוא מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה כנגד צל הברון בגין השימוש במידע ו/או ההסתמכות על המידע כמפורט לעיל.

• כל התמונות באתר מיועדות להמחשה בלבד וייתכנו הבדלים קלים בצבעים ובגוונים בין המוצג באתר ובין מראה המוצר במציאות והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה בגין הבדלים אלה.

8. קניין רוחני

• כל זכויות הקניין הרוחני של המוצרים המופיעים באתר שייכים לצל הברון ו/או לצדדים שלישיים אשר נתנו הרשאתם לצל הברון לעשות שימוש בהם.

• אין להעתיק, לשכפל, לצלם, להפיץ, למכור, לתרגם ו/או לעשות שימוש כלשהו במידע ו/או בתמונות ו/או בכל חומר אחר המצוי באתר וזאת בין אם השימוש נעשה באתרי אינטרנט אחרים ו/או באמצעי מדיה אחרים.

• כל שימוש בלתי מורשה בתכנים המופיעים באתר מהווה הפרה של זכויותיה של צל הברון והמשתמש מודע לכך שהוא יהיה חשוף לתביעות בגין פגיעה בזכויותיה של צל הברון.

. ביצוע הזמנות באמצעות האתר

• המשתמש יוכל לבצע הזמנה של מוצרים המפורסמים באתר באמצעות ממשק ההזמנות שבאתר.

• מחיר המוצר המפורסם באתר, אינו כולל הובלה או הרכבה, אלא אם צויין אחרת במפורש.

• לאחר ביצוע ההזמנה, תישלח ללקוח הודעה בדבר קליטת ההזמנה אצל החברה. אישור זה אינו מהווה אישור לעסקה ואינו מחייב את החברה בכל צורה שהיא, אלא אישור על קליטת ההזמנה בלבד.

• לאחר קבלת האישור מחברת האשראי, יישלח אישור עסקה ללקוח. במידה והעסקה לא תאושר על ידי חברת האשראי, לא יראו באישור על קליטת ההזמנה כהתחייבות של צל הברון לאספקת המוצר.

• ככל שיתברר לאחר ביצוע ההזמנה, כי המוצר שהוזמן לא קיים במלאי והעניין לא עודכן באתר, תישלח על כך הודעה ללקוח.

• הלקוח יוכל לקבל זיכוי בגין התשלום שבוצע, להזמין פריט חלופי או להמתין עד חידוש המלאי וקבלת המוצר שהזמין במועד מאוחר יותר.

• למען הסר ספק יובהר, כי בכל מקרה בו יחול שיבוש או טעות בביצוע ההזמנה ובכל פרט שהוא בקשר לביצוע ההזמנה, החברה תהיה רשאית לבטל את ביצוע ההזמנה והלקוח לא יחויב בגין ההזמנה שבוטלה.

• יש להקפיד על מילוי פרטים מדויקים ועדכניים.

• במקרה שאספקת המוצר לא תתבצע בשל הזנת פרטים שגויים והמוצרים יחזרו לחברה בשל הזנת פרטים שגויים, יחויב הלקוח בתשלום נוסף עבור דמי משלוח וטיפול.

• מודגש, כי הזנת פרטים כוזבים אסורה לחלוטין ויכולה לעלות לכדי עבירה פלילית. צל הברון שומרת לעצמה על הזכות לבטל כל הזמנה אשר הוזנו בה פרטים כוזבים באופן מלא או חלקי.

• המחירים המפורסמים באתר כוללים מע”מ.

• ניתן לשלם בגין המוצרים שהזמנת ע”י כרטיס אשראי תקף מאחת חברות כרטיסי האשראי הפועלות בישראל כדין ומוצגות באתר בעת התשלום.

• התשלום יכול להתבצע דרך האתר או ביצירת קשר עם שרות לקוחות בטלפון.

. 10 אספקה, משלוח והחזרת מוצרים

• ככל והלקוח יבקש בעת ההזמנה, כי המוצרים יסופקו אליו במשלוח, ישולמו דמי הובלה במהלך ההזמנה, בנוסף למחיר המוצר, אלא אם צויין אחרת במפורש.

• אספקת המוצרים תתבצע באמצעות חברת הובלה מקצועית חיצונית מטעם צל הברון או מטעמה של צל הברון.

• צל הברון אינה אחראית על נזקים או שיבושים בכל תהליך ההובלה מלבד מצב בו המוצר נפגע, או לא הגיע למשתמש.

• ההובלה תבוצע לכתובת אותה יזין הלקוח בעת ההזמנה.

• מובהר בזאת, כי עלות ההובלה המופיעה באתר (או פרסום הובלה חינם במקרים מסויימים) מתייחסת להובלה למקומות הנמצאים בין נהריה ועד לרחובות / מודיעין ובתוך תחומי הקו הירוק. אספקה למקומות מחוץ לתחומים מוגדרים אלה תהיה בתוספת תשלום בהתאם למקום האספקה.

בנוסף, הובלה לדירות הנמצאות מעל לקומה שנייה ללא מעלית ו/או דירות אשר לא ניתן להעביר את המוצר בתוך המעלית ו/או דירות אשר יש צורך במנוף לצורך אספקת המוצר לדירה תהיה כרוכה בתשלום.

עלויות האספקה יימסרו ללקוח במוקד שירות הלקוחות בהתאם למקום האספקה ומיקום הדירה.

• על הלקוח לבדוק היטב באם המוצרים נכנסים לדירה או לבית והתאמתם במקום המיועד להם.

• הלקוח אחראי לבדיקת המידות ווידוא כי המוצר מתאים במידותיו. במידה ומידות המוצר לא יתאימו לביתו של הלקוח, הלקוח ישא בעלות החזרת המוצר לצל הברון.

• במידה ויבקש הלקוח להחליף את המוצר במוצר אחר, ישא בעלות ההפרש בין המוצרים וכן בעלות ההובלה הנוספת של המוצר במידה ואכן ניתן להחליף את המוצר.

• מוצרים המיוצרים בהתאמה אישית לא ניתנים להחלפה/החזרה.

• זמן האספקה יחל מהיום בו אושרה ההזמנה והתשלום בכפוף לאישור צל הברון.

• במקרה של עיכוב בביצוע ההזמנה בשל סיבות שאינן בשליטה של צל הברון, כגון” שביתה, השבתה, מלחמה, מגיפה וכוח עליון יוארך זמן האספקה בהתאם.

• הלקוח יוכל לאסוף את המוצר בעצמו ממחסני החברה בתאום מראש עם שירות הלקוחות של החברה. הלקוח יידרש לבדוק את המוצר במחסני החברה. החברה לא תהיה אחראית על כל נזק שייגרם למוצר לאחר איסופו ממחסני החברה.

• הלקוח יוכל לבטל עסקה בתוך 14 יום ממועד קבלת המוצר ובהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן.

• מוצרים המיוצרים בהתאמה אישית לא ניתנים להחלפה/החזרה.

• במקרה של ביטול עסקאות בכרטיסי אשראי קיימת עמלת ביטול נוספת בגין עמלת סליקה בגובה של כ 2% אשר מתווספים לדמי הביטול.

• החברה תהיה רשאית לבדוק את המוצר המוחזר אליה. לא יבוטלו עסקאות בגין מוצרים אשר יוחזרו לחברה כשהם פגומים בצורה כלשהי ו/או שאינם באריזתם המקורית ו/או שנעשה בהם שימוש כלשהו והכל למעט אם נמסר ללקוח אחרת בכתב בעת הרכישה.

• בכל עניין ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה בדוא"ל: [email protected]

. 11 אחריות למוצרים

• בעת קבלת המוצר, על המשתמש לבדוק את המוצר ולדווח מיד לצל הברון, באמצעות האתר, על כל פגם או אי התאמה של המוצר שסופק.

• צל הברון מעניקה אחריות למוצריה ובדף הפירוט של כל מוצר מופיעה תקופת האחריות בגין אותו מוצר ומה כוללת אחריות זו ובמידה וישנה אחריות.

• על המשתמש לנהוג על פי ההוראות אותן קיבל מצל הברון/על פי ההוראות המופיעות על גבי אריזת המוצר. התנהלות שלא על פי ההוראות, עלולות להביא לביטול האחריות בגין המוצר.

. 12אבטחה ושימוש במידע

• צל הברון נוקטת בכל האמצעים הסבירים על מנת למנוע דליפת מידע מהאתר

• הקלדת מספרי כרטיס אשראי באתר, נעשית באופן מוצפן בהתאם לפרוטוקולים המקובלים בשוק וכפי שנהוג אצל חברת סליקת כרטיסי האשראי.

• האתר לא יעשה כל שימוש במידע שנמסר לה על ידי המשתמש במועד ביצוע ההזמנה אלא למטרת ביצוע ההזמנה, אישורה, לרבות אצל צדדים שלישיים, ובכפוף לאמור בסעיף להלן
המידע האמור לא יימסר לגוף אחר למעט לספק ו/או המוביל ו/או המרכיב ולגורמים הקשורים לביצוע ולאספקת המוצרים.

• צל הברון מתחייבת שלא להעביר את פרטי המשתמש לצד שלישי כלשהו, אלא בקרות אחד מהמקרים הבאים:

• במידה וצל הברון תידרש לעשות כן עפ”י צו שיפוטי או הוראת כל דין.

• שימוש במסגרת הליכים משפטיים שיתנהלו בין צל הברון לבין המשתמש.

• הגשת תלונה כנגד המשתמש בשל חשש לביצוע מעשים בלתי חוקיים על ידי המשתמש באתר או באמצעותו.

• במידה והמשתמש הפר את תנאי שימוש אלה וכתוצאה מכך, נפתחו הליכים משפטיים כנגד צל הברון, או שצל הברון קיבלה התראה על הכוונה לפתוח בהליכים משפטיים בשל מעשי המשתמש כאמור.


. 13 הגבלת אחריות

• אין בפרסום המידע באתר בכדי להטיל אחריות ו/או חבות כלשהי על צל הברון ועל המשתמש באתר חלה החובה לבדוק את המוצרים והתאמתם לצרכיו באמצעות יצירת קשר עם נציגי צל הברון.

• צל הברון תפעל על מנת לשמור על פעולה תקינה של האתר, אולם ייתכנו שיבושים ותקלות בגישה לאתר וצל הברון אינה מתחייבת להפעיל את האתר באופן רציף ו/או ללא תקלות. צל הברון לא תישא באחריות לכל נזק שהוא, מכל מין וסוג, ישיר או עקיף, שייגרם למשתמש כתוצאה מאי זמינות של האתר.

• צל הברון לא תהיה אחראית לנזק שייגרם למשתמש בשל פריצה לאתר ו/או שימוש בלתי מורשה באתר ו/או דליפה של נתונים מהאתר לרבות בגין שימוש לא מורשה בכרטיס האשראי של המשתמש והמשתמש מוותר בזאת על כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה בגין נזקים שייגרמו לו בשל כך.

• צל הברון לא תהיה אחראית לנזק כלשהו שייגרם למשתמש, לרבות: הוצאה, הפסד כספי, אבדן רווחים, פגיעה במוניטין או כל נזק אחר מכל מן וסוג שהוא, ישיר או עקיף כתוצאה מהשימוש באתר.

. 14 דין ושיפוט

הדין החל על השימוש באתר, לרבות בעניין תנאי שימוש ופרטיות אלה, הוא הדין הישראלי בלבד.

סמכות השיפוט הייחודית נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז המרכז.

הצהרת נגישות

מבוא

האינטרנט מהווה כיום את המאגר הגדול ביותר לחופש המידע עבור כלל המשתמשים, ומשתמשים בעלי מוגבלויות בפרט. ככזה, אנו שמים חשיבות רבה במתן אפשרות שווה לאנשים עם מוגבלות לשימוש במידע המוצג באתר, ולאפשר חווית גלישה טובה יותר. אנו שואפים להבטיח כי השירותים הדיגיטליים יהיו נגישים לאנשים עם מוגבלויות, ועל כן הושקעו משאבים רבים להקל את השימוש באתר עבור אנשים עם מוגבלויות, ככל האפשר, מתוך אמונה כי לכל אדם מגיעה הזכות לחיות בשוויון, כבוד, נוחות ועצמאות.

כדי לממש הבטחה זו, אנו שואפים לדבוק ככל האפשר בהמלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.1 הבינלאומי.

אפשרות הנגישות בתפריט:

הגדלת פונט האתר

התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע כהה

התאמת ניגודיות – שינוי ניגודיות צבעים על בסיס רקע בהיר

התאמת אתר לעיוורי צבעים

שינוי הפונט לקריא יותר

הגדלת הסמן ושינוי צבעו לשחור או לבן

הגדלת התצוגה

הדגשת קישורים באתר

הדגשת כותרות באתר

 

הצהרת נגישות

פניה לרכז הנגישות

אם במהלך הגלישה באתר נתקלתם בקושי בנושא נגישות, צוות הנגישות של החברה עומד לרשותכם במגוון ערוצים לפנייה בנושאי נגישות, נשמח לקבל מכם משוב. פרטי רכז/ת נגישות בחברה

שם: ליפז כהן

טלפון: 972-50-375-3337+

אימייל: [email protected]

הסדרי נגישות מבנים

חנות צל הברון מעיין צבי

חניות נכים – נגיש

דרכי גישה – נגיש

כניסות – נגיש

אזורי המתנה – נגיש

דלפק שירות- נגיש

שירות לקוחות נגיש

חנות צל הברון מעיין צבי

אמצעים חלופיים ליצירת קשר – קיימים מספר אמצעים חלופיים ליצירת קשר עם המוקד הטלפוני במייל: [email protected]

ובוואטאפ לשירות לקוחות: 972-54-6396-684+